Wednesday, May 24, 2006

Some old time writings in chinese..

Used to write a lot in chinese last time, lots of craps though...hehe.. Saw Jm's post n i tot it's not a bad idea to post some of my old writings here. Funny n kinda weird though, looking back at the things i wrote back then. Innocent toughts. Here u go..

当爱已不在,
一切都已找不回来,
我在你心中也变得如此丑怪.
但为何我还在不停地等待?
等待你回来,
等待你的爱,
等待着一些不可能的期待.
如何才能让你明白,
我只想给你我的爱?
如何才能让你明白,
我不曾把你伤害?
为何你会说出,
一些不该说的对白?
为何我的心,
你还是弄不明白?
为何到现在,
我还需要猜,
你是否曾经,
真的爱.

No comments: